kızlar bende 6+0 da gittim sadece kesişe göründü 13 mm çıktı kese doktor önce bakarken boş gebelikte olabilir dedi onu dediği an zaten ben kuruntu yapmaya başladım sonra kan falan verdik sonuçlar için gittiğimde Herşey normal erken gelmişsin 10 gün sonra gel dedi kalp atışı duyarız dedi şimdi yarın kontrolüm var ama korkuyorum