mutluuuannemmm benimde öyle şimdi 11subat oldum 13 Şubat bitti üstüne ilişki yaşadım bide işte bugün ovulasyon testi yaptım çizgili çıktı ama daha kirmzii olucak ki bakalım martı bekleyelim acele etmek istemiyorum umitlenmekte istemiyorum Rabbim yüzümü güldürsün