bebiikkk benim de çatı muayenem çok ağrılı geçmişti. 2. kere oldum yine öyle. En son hiç açılmam olmayınca ve bebek çok yukarıda olduğu için sezaryen oldum günüm geçiyordu. Hiç pişman olmadım şükürler olsun. Eğer açılmam olsaydı, bebek kanala falan inseydi deneyecektim normali ama zorlamak istemedim ben