aybuk6 ben 2. Ay gibi yaptım haftasını hatırlamıyorum sabah ilk idrarla yaptım ama genelde öyle olması gerekli diyorlardı sonra normal idrarla yaptım yani ikindi gibi yaptım o zaman köpürmedi arkadaşımın kızı vardı o da ilk idrarla yaptı köpürmedi onun biraz daha zaman geçsin yine yaparsın acele etme ❤️🥰🌸