Deleted33000
Ya sevinir tabiki torunu ama bana çocuğuma ilenen bir kadın insllah kızın olur severiz diyen bi kadın dedim ne yani erkek olsa sevmeyecen mi diye sustu bilmiyorum değişik bir kadın soğuttu anliycagin ya ona karşı nötürüm daha dun yine sinirimi bozdu evden ciktik saat 12 de evleri falan hallettim de gittim evde yemek yok tamaammi esimle o niyetli bende oruçlu gibi davraniyorum neyse 12 de evden ciktik esimle saat 4 de eve geldik kalkip yemek yapmamis ya yapsana bunlar niyetli eve gelecek yemek yok falan yatmis geldigimdzde kanepede oturuyordu evin ici buz gibi olmus sobayı yakmamis çok sinirimi bozuyor bende söylemek istemiyorum bacım hakszimiyim haketmiyor yani