2li testin vakti geçtiği için 3’lü yaptırdım yaptırdığım doktorum temiz dedi bir sıkıntı yok 3 ünde negatif doğum yapacağım doktorumda testi görmek istedi ona attım orta riskli diyor bu durumda bir şeyler diyecek bana riske atmamak için yüzde yüzlükte bir doğruluk payları yok detaylıya giricem 2 hafta sonra Allah büyük 😢