rumeysa_ttkrky16 ebebek kumaş kalitesi ve fiyat olarak daha iyi bence, tek önerim alacağınız her şeyi 1-2 beden büyük alın, o markanın yenidoğan ürünlerini çok almayın, ürünleri suya girdiği an garip bi şekilde çekiyor, özellikle zıbınları, pamuk oranından kaynaklı muhtemelen ☺️