Kızlar bugün özele gittim kendi doktoruma çok şükür bebekte gözüktü kalp atışı da duyuldu ultrasona göre 8+1 5 gün geç döllenme olmuş ilerde gününü yakalar gelişimi her şeyi çok iyi dedi üstümden çok büyük yük kalktıı devlet hastanesinin bu kadar cani ve acımasız olması iki haftadır düşünmekten mahvoldum gerçekten