Kızlar 31 haftalık hamileyim.b12 im 184 çıktı. Doktor da Ocean b12 dilaltı spreyini önerdi. Demin eczaneden aldım ama 500lük ve 1000lik vardı eczacı kararsız kalıp 1000lik verdi. Bir de günlük 1 fıs yeterli dedi. Kullananlar varsa yardımcı olabilir mi?