Momtobegk Çok geçmiş olsun yaşadığınız deneyim adına üzgünüm . Malesef isim yapmış yerler belli bir doygunluğa ulaştığı için pek umurlarında olmuyor. Tanıtımlara bakınca yüksek başarı oranı gibi görünüyor aslında başvuru sayısı fazla.
Transfer 3 günde yapılması lazımsa o zaman Pazar gününe denk gelen zamanları hesap ederek işlem yapmamalılar. Zaten maddi manevi yorucu süreci daha da çekilmez hale getirmenin anlamı neyse