asilhan23 merhaba bu konudan çok çekmiş bi anne olarak yazıyorum tam 1 sene üzerine kaka yaptı . Beze geri döndüğüm zaman bile oldu , ama ben şunun faydasını gördüm normal tuvalete çömelerek yaptırmak. Sizde bi deneyin isterseniz bizim artık düzene girdi klozete yapıyor ama o dönem çok etkili olmuştu kakalara bay bay falan diyorduk ona yıkatıyordum kakasını. Kendisi yıkamak da hoşuma gidiyordu. Bende kakaların evine gitcem falan diyordu gülüyordu 😄