suhedaucr Medikal hastanesi takipliyim 35 haftalık gebeyim, doktoruma epidural istediğimi söyledim ve Elazığ’da duymadığını yapılmadığını söyledi?? Burda yaşayıp da yaptıran var mıdır acaba aramızda hangi hastane hangi doktora yaptırdı?
zjHajsjshlaHDdjdhjkaja suhedaucr suhedaucr merhaba iyi gunler medikalde dogum yaptim dr emine karhan demir yapti spinal anesteziyle dogum yaptim ben dediginiz dogum. Sekilini yapmyor olabilirler ama doktoru oneriyorum baya ilgiliydi 5 dk gibi gecti hersey ❤️
busrasya2334 suhedaucr canım sanırım normal doğumu epidural istiyorsun prenses doğum falan diyorlar batıda ama maalesef Elazığ’da doktorlar bile biz bunu duymadık diyor geçiştiriyor böyle birşey var ama sadece burada yok onun dışında medikali önermem hastane el değiştirdiğinden beri çok kötü sahibi paragözün teki odaları pislik içinde ben sezeryan olacağım için fethi Hanay takipliyşm kendisinden ilk doğumda da çok memnunum hastane olarak mediline seçeceğim ora da kötünün iyisi eski bir hastane odaları küçük falan ama en azından sezeryan olacağım için en iyi anestezici orda diye orayı seçeceğim ama vajinal doğursam net bir şekilde Fethi sekinde doğururdum
Dsrh zjHajsjshlaHDdjdhjkaja merhaba Emine Karhanla baştan beri mi takipliydiniz memnun kaldınız mı biraz anlatır mısınız ona gitmeyi düşünüyorum da 🌸
zjHajsjshlaHDdjdhjkaja Dsrh hayir bastan takipli degildim 4 defa kontrole gittim sonra gittim dogumu nasil istedigimi falan anlattim cok kibar cok tatli bi ilgilenmesi var anlatamam ve ekibide cok iyi ben korkuyorum diye bir tane kiz elimi tutarak basimda beklemisti o derece nasil kestiler naptilar hic anlamadim birden bire cocugumun aglamasini duydum ve kucagima koydular 10 defa daha dogrsam kessinlikle emine hanima giderdim cok ve ben sipinal oldum belden asagi uystrma aklina soru geliyorsa sor lutfen ben anlatrm cekinme🌺
Dsrh zjHajsjshlaHDdjdhjkaja ben henüz 20. Haftadayım ama doktor belirleyemedim henüz. Bebeğim nasıl gelmek isterse tabi ki öyle olacak ama normal düşünüyorum şu anlık. Şehirde istiyordum ama bi yandan sadece ebelerin doğuma girmesi, iyisi mi denk gelir kötüsü mu kumar gibi oluyor O yüzden özelde yapmak istiyorum Peki normal doğuma karşı doktorun yaklaşımı hakkında bilginiz var mı Bir de hastane odaları nasıl pek iyi duymadım da :( Öncesinde Sami hocaya gittim birkaç kere ama içime sinmedi bilmiyorum Bir de Emine hocaya gitmek istiyorum
zjHajsjshlaHDdjdhjkaja Dsrh doktor sen ne sekil istyorsan o sekil yapiyor asla yargilamiyor hastane odalarindan da cok ahim şahim biseyler bekleme ama yani dogumdan sonra gercekten oda aklina bile gelmiycek ve odalari tek kisilik devlet gibi fethi sekin gibi coklu degil
zjHajsjshlaHDdjdhjkaja busrasya2334 inaninki fethi sehin hic iyi degil benm dusuk tehlkem vardi diye gittim gece 3 te yemedigm hakaret kalmadi isitmedigm laf bayada tartistik benm sancilarim vardi ebe bana girerken iyi cikarkenmi zor diyordu bagirma diyordu bi dovmedigi kalmisti
suhedaucr busrasya2334 evet hastanenin kötü olduğunu duydum ama hepsi aynı 😅 bu kadar imkan varken koskoca Elazığ’da neden iyi bi hastane yok neden epidural yok anlayamıyorum saçmalıktan başka bişey değil.
Dsrh zjHajsjshlaHDdjdhjkaja işte tam bu ebelerden bahsediyorum kötü bir doğum geçirmemek için orayı aklımda sildim
plnkrc zjHajsjshlaHDdjdhjkaja hangi hemşireydi hatırlıyormusunuz aynı durumu bende yaşadım bir haltlar mı yedin de senin kanaman oldu dedi ayarsız kadın gözlüklü iri kilolu biraz beyaz tenli beyaz saçlı orta yaşta biri mi ?
busrasya2334 suhedaucr bundan 5 sene önce medikal harikabşr hastaneydi bizler asla başka hastaneye gitmezdik en iyi doktorlar en temiz en ilgili yer oraydı ama maalesef içinden geçtiler hastanenin şuan üç yıl olacak adım bile atmıyorum hatta arkadaşlarım var gitsem çok indirim de alırım ona rağmen gitmiyorum ama dediğim gibi benim sezeryan olacak ayrıca bana iyi bir anestezici lazım mediline odaları minnacık medikalin kocaman ama işteeee bakımsız pisliklerin eline düştü hastane kış günü karda hastalar ketıl buharı ile odalarını ısıtıyordu özel bir hastanede bunlar yaşanıyor ya çok saçma bizim Elazığ ileri gideceğine geri gidiyor resmen epidural ile vajinal doğumu biliyoruz okey ama uygulamıyoruz deseler anlayacağım ama direk böyle birşey yok falan diyip insanın aklı ile oynuyorlar resmen var yani bi tarafımızdan uydurmadık sizde doktorsanız bin türlü seminere giriyorsunuz istanbulda 10 sene önce olan şey burda 20216 yılında sorunca bile aooovvv yok öyle bişey oluyor 🤦🏼♀️
BegumCapan busrasya2334 merhaba mediline da doğum yapacağınızı yazmışsınız sami hoca da mediline a geçecekmiş yüksek ihtimal bende orada yapacağım henüz bu ay kontrolüme gitmedim o yüzden bilmiyorum doğum ücretini biliyor musunuz?