Bebelianne Hirmm Gokturkmom_ Busraaaakkk adetim 3 gün gecikti normal ve erken gebelik testi yaptım negatif çıktı
Busraaaakkk Bebelianne korunmasız ilişkiyi bırakınca benim de sürekli böyle regliim gecikiyordu teste negatif görüyordum ümidini yitirme diğer aylar pozitif görürsün inşallah
rona26 Bebelianne benimde reglime 1 gün kala test yaptım negatif çıktı bat 26 3 gün edecek gecikme ama bi daha test yapmadım döngüm çok düzenli en fazla bir gün erken bir gün geç olurum şaşmaz