İyice yoruldum ya psikolojik olarak daha çok yoruldum ama kendimi kötü hissediyorum ve artık bitsin istiyorum bu süreç ağlayamıyorum da kafayı yicem sanırm herkes sosyal medyada güzelleme yapıyor ama zorluklarını kimse söylemiyor tabiki çok şükür Allah vermiş ama ay bilmiyorum her türlü çok bunaldım