Dün biraz üşüdüm dışarıda iftar açtık eve gelince vajinamda iğne batması gibi ağrı hissssetmeye başladım ve hayla geçmedi 25 haftalık hamileyim
normal mi acaba kızlar üşüdüğüm içinmi oldu anlayamadım hiç böyle bişey başıma gelmemişti doktor kontrolümde haftaya