oznrgdr 36+6 haftalığım. Aynı şeyi ben de yaşadım çok yoğun adet sancısı çektim beş gün önce,bir gün boyunca tabi öyle aralıklı falan değil hep süren sancıydı. Geceleri bebek öne doğru toplanıyordu. Hastaneye gittim Nst de sancı çıkmadı, açıklığa baktı yok dedi. Bunlar normal rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi ama ben o sancı çektiğim günden beri yürüyemiyorum bile vajinama aşırı baskı var, belim ağrıyor, kasıklarım ağrıyor, iştahım azaldı. Ben de merak ediyorum bunlar doğuma yakın belirtiler mi