Selam Anneler,
Bugün detaylı ultrasona girdim. Doktor, rahim ağzı boyun aşağıda bu da erken doğum riski demek dedi. Ve suyum da normale göre fazlaymış. Stres seviyem arttı , çok üzgün hissediyorum kendimi.
Bu şekilde bir durum yaşayan var mı?
Varsa nelere dikkat ediyorsunuz ?
Bu riski yaşayıp normal vaktinde doğum yapan var mıdır?