Elemon
39 dayım yarın doktora gideceğim Doğuma alsın diye dua ediyorum 🙄 çarşamba dan belli sürekli sancılarım var belim bacağım tutmuyor evde sürünerek ya da bir yere tutunarak yürüyorum 😞 ama hanım efendi gayet keyfi yerinde suyu Harika 42. Haftaya kadar onu idare eder dedi başka bir doktor ama bol bol kasılıyor sertleşiyor 😖