Aleynaaaag emirelisa Mete Hoca çok iyi diyorlar yani ben kapısından döndüm salak sekreteri yüzünden ulaşması aşırı zor,doğru bilgi vermiyor ve çok uğraştırıyor
Gunes_didem emirelisa ben güzelyalıda mete sucuya gitmiştim gayet iyi bi doktor ama devlet hastanesindeki tavrını bilemem. Ben çok memnun kalmıştım. Çokta tecrübeli
aleyflx emirelisa merhaba 18. Haftadan başlıyordu sanırım detaylı USG için en sonda 24. Hafta diye biliyorum hangi bölümden randevu alınıyor peki
1905_1 Benim daha detaylı ultrason vaktim gelmedi 20. haftada özele gideceğim ancak Mete Sucu’yu duydum iyi olduğunu söylüyorlar
emirelisa 1905_1 aslında benimde doktorum özelde algomed e gidiyorum doktorum yönlendirdi yarın gideceğim bakalım artık
yagmur_urun emirelisa merhabalar gittiniz mi acaba nasıl geçti benimde yarın Mete beye randevum var gideceğim de
hollyymollyy Acaba hala güzelyalı da detaylı bakıyor mu mete bey? Randevu olarak bakınca göremedim kendisini hastanede
yagmur_urun usarnameee yüreğir devlet hastanesine balcalı birimine gittim ve gayet memnun kaldım 1345 tl ödedim 1 nisanda