alaprenses ilk haftalarda hamilelik sürecine alışma haftalarında hissiyatım yoktu sonra sonra içten içe erkek hissetmeye başladım hatta erkek ismi hazır değildi kız ismi önceden hazırdı ama bir türlü erkek isimlerini beğenmiyordum eşim isim buldum dedi ve çok hoşumuza gitti ismi de koymak istediğim için iyice erkek hissiyatı arttı ama gerçekten hissetmeye başlamıştım doktora gittiğimizde ne hissediyorsun dedi mavi kazak giydim erkek hissediyorum dedim erkek oldu 😄💙 çevremdeki herkes kız dedi kız olacak dedi ama ben içten içe erkek hissediyordum çok dillendirmiyordum en sonunda erkek hissediyorum ben dedim ve doktordan sonra erkek olduğunu söyledim 😄 sonuç olarak cinsiyetin hiçbir önemi yok kız da olsa erkekte olsa bizim bebeğimiz 🫶🏻