yorgunannis gulumsehatice benim de ilk kızımın ismi Mihra ikincisini Sahra koydum😀😍 duyan aa ne kadar hoş diyor😀
hizlivecocuku Bana serra berra gibi isimler çok kaba geliyor ama meyra çok güzel söylerken ahenkle akıp gidiyor sağlıkla gelsin inşallah