12+3’te doktora gittik cinsiyeti söyledi. Bir çıkıntı var ama bu kızlarda da olur erkeklerde de ben bunun erkek cinsel organı olduğunu sanmıyorum. Bu bebek kız dedi. 13+5’te gelin o zaman kesinleşir dedi. Sizce kesinleşir mi kızlar ona göre alışveriş yapacağım.