Selam kızlar dünden beri kasık batması yaşıyorum 5-6 saattir (akşam 8 den beri) ama gece dayanamayıp uyumuşum 3 saat kadar sonra tekrar uyandım lavaboya girdigimde peçetede kan vardı sümüksü degildi dümdüz 2 damla şeklinde kırmızı renkte nişan böyle mi oluyor acaba açılma falan mı oldu anlamadım doktorum geri dönüş yaptıgında gidicem ama size de sorayım dedim