aysegul3409 iki hafta kaybınız oldu sanırım, ben bir gün için problem yaşadım geçen hafta çalışamaz alırken SGK kayıtlarına son adet tarihini giriyorlarmış tüm devlet hastanelerinde daha muayene olmadan kaç haftalık hamile olduğunuz çıkıyor , çalışabilir raporunu uyuşmazsa kesinti oluyor dediler ne kadar doğru bilmiyorum