Tugba3434 merhaba bizde de kan uyuşmazlığı var ilk 2 gebeliğim düşük oldu farklı sebeplerden kürtaj sonrası iğne yapıldı. Şuan 33 haftalığım 28. Haftalarda sanırım yanlış hatırlamıyorsam daha erken de olabilir. Bir tahlil yaptırdı doktorum , sonuçlarım güzel çıktı. Herhangi bir iğne olmadım , ama sanırım Doğumdan sonra eğer bebek ve benim kanlarımız farklıysa iğne yapılacak diye biliyorum. Emin değilim