Sevdepuh evet o yüzden erken haftalarda attırıp enfeksiyon olayını hemen kontrol altına almak lazım, ilerleyen haftalar da bebek riske girmemesi için, arkadaşım 2 hafta önce attırdı 13. haftasında çok şükür enfeksiyonu hiç bişeyi yok, ipinide kısa bırakmışlar, ip uzun oluncada sıkıntıymış, senklaj öncesi enfeksiyon değerine felan bakıldı, genelde en ufak bi enfeksiyon olduğunda senklajı erteliyorlar, o enfeksiyonu tedavi edip ondan sonra yapıyorlar, arkadaşım sayesinde sürece biraz hakimim 😮💨