ebruu1616 Gebeliğinde çenesinde et beni çıkan varmı? Minik minik ⅚ tane et beni çıktı çenemin altında,boynumda gebelikle alakası varmı yokmu bilmiyorum 🤷♀️
klncbebek ebruu1616 evet gebelikte çıkıyor ilk hamileliğimde daha çok çıkmıştı boyun bölgemde doğum sonrası geçmişti bunda yine çıktı bakalım nolcak iyice huylanmaya başladım doğum sonrası aldırmayı düşünüyorum 😄🤦
eylusko ebruu1616 benim boynumun altında doldu taştı. 50 60 tane var . Berbat kirli Bi görüntü oldu . İlk gebeligim kızdı onda olmadı bu sefer erkek çok çirkinleştim.
ebruu1616 klncbebek aa gebelikte böyle şeyler olduğunuda ilk defa duydum benimde sürekli elim gidiyor oynayıp duruyorum elimde kalcaklar az kaldı 🤏🏻 😂
betulco Annemler vs çillerin var mı diye sormuşlardı ama çil harici boğaz boyun kısmında fazlaca tırnak ucuna takılan et beni çıkmış yeni fark ettim yorumlarınıza ithafen inşallah doğumdan sonra kaybolırlar diyorum et beni sevmediğim için
gizarden Bende daha dün gece farkettm hemen eşime gösterdim bu ne daha önce yoktu şimdi çıkmış et beni mi. Dedim evet dedi. Benim de boynumda çıkmış inşallah gidiyordur sonradan
hamisbiri2 benimde boynumda çıktı, kendi kendine koptu üç kere falan aynı yerde çıkıp gitti gebelikte oluyormuş ben de çok şaşırmıştım 😂
ebruu1616 eylusko bide erkek güzelleştirir derler benimde erkek 😒 çok yok bende ama yinede sinir bozucu