coolmom1 var vallaha 🙂azıcık daha büyüsünler, bize biraz daha zaman versinler. Anayız biz, azıcık daha dişimizi sıkarız😚 Size de güveniyorum! Yarın doktor kontrolüm var saat olmuş 3 , sanki Kanada saatiyle yaşıyorum gibi, bu hallere gelecek insan mıydım ben 😝 Karnımdaki dün uyutmadı, o yüzden bugünüm de böyle geçti.