glsmuyr Mehmetasaf55 bende öneriyle o hastaneyi seçtim memnun kalmasalar önermezlerdi zaten ama işte korkuyor insan 🤷🏻♀️ hangi doktordu acaba sizin
fundiiim glsmuyr evrim aydın kendi kliniği var çekirge doruk ve Nilüfer doruk ile anlaşması var.evrim hanım 3. Doğumumu yaptıracak naif sakin güler yüzlü doktorum insana gerçek anlamda güven veriyor