Kızlar mrb ben Behçet hastasıyım hamile kalma dedikleri halde hamile olduğumu öğrendim şuan 16 haftalık hamileyim tedavim yarıda kaldı maalesef ve genital bölgede yaralar çıkıyor yeni şuan iki tane daha çıkmış moralim çok bozuk ilaçta kullanamıyorum benim gibi Behçet hastası olan varmı hamilelikte neler yapıyorsunuz ?