gzmnrhal 24+4 deyim 12 kilo aldım 🫣 iştahım çok açık hic bulantim olmadi mide yanmam olmadı tek derdim yemek yemek 😁
1silaskll gzmnrhal Maşallah çok fazla değil bence 29+5 ben 5 kilo almışım bebeğin kilosuda önden gidiyor 😆
yorgunamaumutlu gzmnrhal yalnız değilsin 🙈 bende 25 haftalığım 11 kilo aldım benimde mide bulantım pek olmadı ama mide yanması başından beri var hep özellikle son 1 aydır ve geceleri yatarken daha çok ama yanmaya rağmen hala yiyorum 🤦♀️😂
gzmnrhal yorgunamaumutlu Açken bebişte uyumuyo hareket ediyo çocum açmı kalsın yicez tabiki 😅 sevindim yalniz degilim😅
nkkl yorgunamaumutlu bende aynı haftada aynı kiloyu aldım ve benimde tek derdim mide yanması çözüm bulamıyorum ne denediysem olmadı ama iştahım maşallah gören diyo şimdi nasıl yiyor diye ☺️
pervuzz 29+0 +14 kg almışım. bence kişiden kişiye değişen bir durum ya. ben zaten normalde kilo almaya çok müsaittim hep dikkat ediyordum. kimi insan da yer yer kilo almaz
gzmnrhal Hzlll0606 Kız ben yarısında aldım o kiloyu bide ağlayan emoji koymussun maşallah güzel idare etmissin 💛😁
prenses_annesi92_ gzmnrhal hiç sormayaydin iyiydi 😂 kanayan yarama tuz bastın 😂 74 ile hamile kaldım 28+5 de 98 kiloydum şuan 29+2 doğuma heralde 100 kiloyu gecik girerim 🫢😔
gzmnrhal prenses_annesi92_ Maşallah ben 60 la hamile kaldim hayatimda ilk defa 72yi gördüm daha neleri görücem allah bilir . Dogumdan sonra veririz ben inaniyorum 😅
beyzzsenturkkk gzmnrhal 2. gebeliğim yine yiyorum ama yaramıyo ilkinde içtiğim su bile kilo aldırıyordu 30 kg almıştım😄