16+3 üm bende. Dün doktor kontrolümde, oruç tutmadın hiçbir sakıncası olmadığını öğrendim. Tabiki risksiz ve erken gebelik haftasında olduğum için. İftar ve sahur arasında günlük bütün öğünlerimi tamamlıyorum. 3 litre su, ara öğünler, cevizi yumurtası bol yeşilliği. Ve kendimi iyi hissediyorum. Enerji düşüşü yaşamıyorum. Biraz beslenme, biraz inanç, birazda fiziksel olarak rahat bir gebelik geçirmenin artısı olduğunu düşünüyorum. Herkes kendini bedenini takip ederek karar vermeli. Bilimsel olarak erken haftalarda oruç tutmanın bir sakıncası olmadığını araştırarak dahi öğrenebiliriz.