Merhaba önümüzdeki perşembe sezaryen olacağım. Eşimin tarafından hastaneye gelenler olacak benim tarafım uzakta zaten bilmiyorum kimler gelir nasil olur ama ben bir tık stresine girdim . Çok kalırlar mı bebeği ellemeye kalkarlar mı diye. Sizin ziyaretleriniz nasıl olmuştu uzaktan görüp gidiyorlar mı ?