Elisa0110 valla inanın o an kimse pijamanın desenine bakmıyo ama bir tane düz güzel alın tabi belki ziyaretçiniz olur benim ilk gün olmuştu gri düz vardı o vardı üzerimde 2 gün yattığım için 2. gün kalpli olanı giymiştim valla rahat olduğu sürece deseni pek de önemli degıl 😅