Havin49_ Ysrhsb ilk doğumumu orda yaktım asla hakkımı helal etmiyorum ordaki ebelere ve gemşiremidir doktor mudur artık neseler hayvan gibi muamele yapıyorlar çok bilinçsizlerdi sürekli bi azarlama popoma kadar yırtılar bi saat bi dikiş yapmadılar vajinama iğne vura vura bi hal ettiler
sarilale123 Ysrhsb benim ablamda orada doğum yaptı, doktor uykumdan uyandırdın bari çabuk doğur demiş, sanki kendi elinde gibi. Diğer gebeliğin de , oraya gitmek istemedi gztepede doğum yaptı çok memnun kaldım dedi.
yorgunannis Ysrhsb ben orda doğum yaptım ilkini de ikincisini de ama ilkinde memnundum ikincisinde de stajyer ebeler vardı onlar benimle ilgilendiler masaj falan yaptılar belime sırtıma ama asıl ebe ve doktorlar beni mahvetti çok canımı yaktılar sürekli alttan muayene ettiler çok kötüydü zorla doğurttular öyle diyim 😏
hilalcobann Ysrhsb bende orada yaptım ilk doğumu ama çok zor geçti dedikleri gibi çok saçma muamele yapıyorlardı dikişimi stajyere yaptırıp yalnış dikildim çocuğumu 3 te kucağıma aldım sabah 10 da bir dikiş daha atıldı 11 de zar zor çıktım😔 😔 Şuan ki doğumumu orada yapmayı düşünmüyorum
Ysrhsb Riskli gebe olduğum için kendi doktorum doğum yaptıramayacağını söyledi. 34+5 hamileyim doktorum yok :(
minnosbirkiz Ysrhsb ben kadın doğum aciline gitmiştim 2 kere, doğum için gelenler vardı, koridorda kendi hallerinde sancıdan yerlere yatacak hale geliyorlardı, kimse ilgilenmiyordu, çok üzülmüştüm burası nasıl biyer gram merhametleri yok diye 😮💨
Havin49_ Ysrhsb kız ben Sultanbeyli de oturuyorum 1 saatte doğurmazsın ümraniye eğitim araştırma da ggğzel
svmsrd Orada ablamı perişan ettiler. Çok vicdansız davranıyorlarmis. Sancısı oldu bağırdı diye off sus artık beynimi götürdün diyen mi dersiniz, koridarda saatlerce surunmesi mi dersin tam bir rezalet.
devoyk Benim de üçüncü doğumum olacak. İkinci doğumum çok hızlı olmuştu. Hayırlısıyla bu da öyle olacakmış gibi hareket etmek istiyorum. Hastane araştırması yapıyorum ben de. Avrupa yakasında oturuyorduk Sancaktepe’ye yeni taşındık. Buraya dair hiçbir bilgim yok başka hastane önerileriniz var mı?