Birsen_KARABABAOGLU sabah 8de hastaneye yatış yapıldı, suni sancının dozu yavaş yavaş arttırıldı ben de tansiyondan ötürü .12′den sonra ben sancıları hissetmeye başladım öyle söyleyeyim öncekileri hiç hissetmemiştim, ne kolaymış diyorum odada gezinirken 🙈 ağrı eşiğin yüksek dediler. Sonra doktorum geldi baktı fitil vermiş ebeler söylemişti, açıklığım benim Bir ay önceden 3 cm di. Sonrası çok hızlı ilerledi sancılara dayanamadığım noktada pilates topu falan getirdiler ama oturmak ağrımı arttırıyodu sanki. duşa girsin demiş doktorum. 2 saat duşta kaldım😂 eşim sırtıma karnıma su tuttu.aralarda nstye bağlamak için çıkardılar. Artık nolur dayanamıyorum sezaryene alın benim dediğimde 10 cm olmuş açıklık eşimde Dr aramış dayanamıyor ağlıyor diye. 4te doğumhaneye indik 15 Dk sonra oğlum kucağımdaydı. Toplam sancı çekmem en fazla 5 saat oldu. Ben riskli gebeliktim bide