Herkese merhaba arkadaşlar cuma günü boş gebelik sebebiyle kürtaj oldum hafif leke geliyor oruca ne zaman başlayacağım internette düşük yapan kadın lohusadır oruç tutamaz yazıyor bazı yerlerde 80 günden önce düşüklerde tutulur diyor bilgisi olan var mı