pablola sebnemmy geceleri uyanıp gidiyorum uyku düzeni kalitesi hiç bişey kalmadı bu sıralar çok dertliyim 😁
pablola sym_yc bu bende de var hassasiyet karnımı ellerken duşta vs artık canım acıyor dıye o kadar korkuyorum ki dokunmaya doktorum normal dedi 🤷🏻♀️
birthecene Sola yatıyorum genelde gün içinde dinlenirken ama artık yamuldum resmen sağa döndüm şimdi 🤣
brnklyl 28+4 teyiz kasıklarımda ve belimde adet ağrısına benzer ağrılar oluyor ara ara korkutuyor beni ödemim çok oluyor ve çok hareketli bir kızçeye sahibiz bu ağrı hakkında kasılma doğum vs fikir verebilecek olan var mı normal mi izlemelimiyim?
yvzslmvekrdsi brnklyl normal tabiki en sağlıklı en doğal en güzel olanı ama sağlığınız el vermiyorsa dr sezaryen diyorsa yapacak bişey olmuyor.. ben ilk doğumumda 35+6da gebelik zehirlenmesi yaşadım kontrole diye gittim bebekle çıktık hastaneden.. ben normal çok istiyordum hayırlı olan böyleymiş.. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızla imtihan etmesin..
sym_yc pablola ama göbek deliğinin hemen sol tarafı yırtılacak gibi eğilince eğilemiyorum yani anlamadım acısında değilim soru yok bileyim yeter