Bende 13 haftama girmiş bulunmaktayım saat itibari ile 12+1 de gittim ikili tarama için cinsiyet merak edip sordum dha erken istersen tahminimi soryorsan söylerim dedi bende sordun kız gibi dedi iki hafta sonra tekrar gel sonuçların da çıkmış olur tekrar kontrol ederim daha net olur dedi ama ben başından beri erkek hissedip kız istiyorum değişir mi çok okuyorum değişen var cinsiyet bu duruma takmış durumdayım bir de doktor randevumdan sonra her gören erkek mi diye sorup kesin bir erkek diye yorum yapıyorlar doktor kıza benzetti diyorum hayır senin oğlun olcak böyle direkt kocama bile kız çocuk aşılayorum oda erkek istiyor ailesi de öyle bende hissimi söylemeyip kız istediğimi dile getirdim böyle değişik