zeynepacar743 Kızlar 13 haftalık hamileyim ve ikizler karnım çok ağrıyor bazen 2 3 saat aralıksız sancı oluyor ama kanamam bişi yok yarın hastaneye gitsem mi yoksa normal mi
Aycicegim zeynepacar743 tarif ettiğiniz sancı olmaz bu haftalarda ama, bende ikizlere hamileyim rahim hızlı büyüdüğü için o ağrıyı siz sancı mı sanıyorsunuz acaba nst de çıkar sancınız varsa eğer
zeynepacar743 Aycicegim ya bilmiyorum bildiğiniz adet sancısı gibi adet olurken ayaklar halsizleşir ya aynı durum oluyor sırtım ayaklarım karnım ağrıyor