Sezenkarademir Kızlar 31+4 günlük hamileyim. Bugün hep kasıklarımda hissediyorum tekmeleri normal mi? Yoksa erken doğum belirtisi olabilir mi?
Heyecanli Sezenkarademir benim de kasik da oluyo yürürken bile baskı yapiyo tuvaletim var mis gibi 29+2 oldum
zeykob Sezenkarademir ben de öyle, genital bölgemde hissediyorum nerdeyse. Hıçkırıkları falan da orada.
Sezenkarademir dml33 ben genel hep karında ve göğüslere yakın hissederdim bugün böyle olunca biraz tedirgin oldum. Normaldir o zaman.
dml33 Sezenkarademir pozisyonu degistiyse ayaklari asagida kafasi yukarda olabilir benim yukari hic vurmadi bi kac kez yan tarafa vurdu o kadar
Emsear Sezenkarademir Bende de öyleydi büyüdükçe daha yukarılarda hissediyorsun merak etme yarın 35 hafta olucaz 🤭
Gebeyimm Sezenkarademir kafası yukarda bebeğinin henüz doğum pozisyonunu almamış hissettiğin normal bu haftalardan sonra dönüyorlar benimde 35 haftalık daha yeni döndü dönünce anlarsın hareketler daha çok yukarda gögüs altında oluyor
Sedaince Sezenkarademir Bebek dönmüş olabilir benimde 29 haftalık ken döndü bende kaşıkta hissediyorum