Kızlar merhaba sezeryan sonrası tüplerini bağlatan var mı çevrenizde vs ? Yani nasıl bi süreç ekstra bi acı vs oluyor mu acaba sonrasın da ? Allah kısmet ederse üçüncü bebeğimi kucağıma alcam sağlık sebebi ile de malesef hormonlu koruma yöntemleri kullanamıyorum en mantıklısı tüpleri bağlatmak olduğu kararını aldık ama korkuyorum..