cokkasmabeabi ayaylanur ben. Düzensiz oluyordum zaten reglden 2 hafta geçti iki gün falan hafif kanama/leke gördüm regl sandım yerleşmeymis
salihaci ayaylanur Bende kimyasal yaşıyorum sanmıştım baya baya kırmızı kanama geldi bir akşam ama sadece ertesi gün hiç gelmedi sadece bir kere oldu o akşam doktora gittim kalp atışını duymuştuk yerleşme kanaması günlerce sürmedi bende