Kızlar ya ben yeni hamileyim son regl 18 ocak 5 haftalık mı oluyor hesaplama şeyini henüz çözemedim ve tedirginimde alt karnımda ara ara ağrı oluyor çok yoğun değil ama tabi rahatsız ediyor bazen gelşypr 1-2 saat bazen 5-10 dk ara ara oluyor bazen sol kasılta sızlama hissi var onun dışında da Göğüs şişmesi ve acıması hariç. Baya akıntı var beyaz kokusuz normal. Bir terslik yoktur dimi normal mi sizlerde yaşadınız mı ?