busrazeyd bnimde öyle cnm 36+3 olduk cuma günü nst sancı çıkmıştı doktor acile gittimemi söyledi ama Bn gitmek istemedim sürekli Altan muane edeceğini de söyledi açılma var mı diye kedisi baktı yoktu ama ara ara sancı giriyor kanımda belimde cumaya kadar doğum olmasa çok iyi olacak bebeğim için biraz daha iyi olur kilosu falan