havvakaynar Kızlar 6 haftalık hamileyim akıntımda çok az açık renkte kahverengi leke gördüm sizde de oldu mu? Acile gitmem gerekiyor mu
Medineklndr havvakaynar hamileliktw hiçbiri lekelenme kanamayı göz ardı etmeyin imkan varsa doktora gidin içiniz rahat eder müdahale gereken bişey olursa edilir
1_2_3_4 havvakaynar gitmenizi tavsiye ederim içiniz rahat etsin belki yerleşme olabilir diye düşünüyorum
Eylul_98 Bende adetimden 1 gun geçti 2 gun önce kan vermiştim 45 çıkmıştı betam ama daha yeni peçeye kahverengi akinti geldi bende tedirgin oldum şuan
gizem0906 havvakaynar 6haftalıkken benimde olmuştu ve kanama alanı çıktı bence hiç riske atmayın benimde çok azdı 3 4 damla kadar anca ve bi kere oldu ama gebelikte en ufak bi lekelenme ya da kanamanın sıkıntı olduğunu bildiğim için hemen doktoruma gitmiştim