gamzeeliii Merhaba kızlar memnun kaldığınız park beşik hangisi ya da marka ve model olarak ne önerirsiniz şimdiden teşekkür ederim
neslihanttk gamzeeliii prego nun hem anne yanı hem pürk yatak olanını aldım daha kullanmadım arkadaşımdan gördüm
kurkmantosuzmadonna gamzeeliii kanz withme II aldım. Anne yanı oluyor sallanma özelliği de var. Memnunum ama bir süre sonra sallarken gıcırdamaya başladı.
aysegulu Aynı şekilde park beşik bakıyorum, anne yanı özelliğini kullanıyor musunuz anneler kullanıllı oluyor mu ? Alt açma ünitesi , dönence falan kullanışlı oluyor mu nasıl bir model tercih etmeliyiz
gamzeeliii aysegulu evet kullananlar bilgi verirse çok sevinirim 8. Aydayım karar vermem gerekiyor artık
suragungor aysegulu alt acmayi ben kullanmiyorum cunku anne yani yaptigimda takilmiyor donence duruyor ama cokta lazim bisey degilmis elele madre aldim ben memnunum ama keske anne yani park yatak degil park besik alsaymisim daha kucuk ve kibar oluyor
Kubrabln52 aysegulu kraft denver pr benimki suan oglum 6 aylik guzel donencesi alt değiştirme yeri anne yanı da oluyor ben memnun kaldim e bebekten gecen bayram 4 bine almistik simdi kac oldu bilmiyorum fiyatını
duygubirinci gamzeeliii ben kanz aldım ama henüz kullanmadık kurdum sadece güzel, anne yanı oluyor ve sallanma aparatları alt değiştirme yeride var e bebekte indirimden aldım uyguna geliyor baya
eminemirr duygubirinci mağazadan mı aldınız ne internette ne mağazada stok olmuyor kanzın takip ediyorum
mercan55 Merabalar bende bugün e bebek den aldım açıkcası model olarak herkes farklı birşey söyledi eşimle gittik bütçeye göre uygun olan ve indirimli olması sebebiyle park beşik kanz withme II aldım indirim bitmeden bak derim
gzmnrhal gamzeeliii Ebebekte bu ayki indirimlerden joie anne yanı park beşik araba ve oto koltuğu aldim marka cok guzel kulanisli kaliteli son kampanya 28 şubatta imkan varsa kacirma ozamana kdr karar ver sabahtan en yakin magzaya git stoklar cabuk bitiyor yada gece 12de siparisini ver hemen
nurellanurrrr gamzeeliii ben civilden pierre cardin luna aldım,çalışan kadın kanz dan daha kaliteli olduğunu söyledi,bir de benim yatak odam bi tık dar olduğu için boyutunu sevdim
Ed27 gamzeeliii kraft easy fold aldım kaliteli kolay kurulum tavsiye ederim. İçine de yatak olarak 70*110 baby plus therapy .