sule67 Endişeni korkunu çok iyi anlıyorum şunu unutma bu hayat da ölümden başka herşeye çare var.. ilk kızım da beyninde kist var o bu denildi sağlıcakla doğdu bin şükür şuan üçüncü gebeliğim dowm sendromlu denildi fetal verdim 10 gün sonuç bekledim ömrümden 10 yıl gitti sanki ama sonuç temiz geldi hani orta da endişe edeceğin bi durum da yok gönlünü ferah tut bol bol duanı et