lamiayldz ben 8. haftadayım, 10. haftamda yaptırıcam, allah korusun kötü bir durum varsa da bunu önceden öğrenip ona göre aksiyon almak için kontrol edilen bir test. annelik doğurduktan sonra başlamıyor malesef karnında büyürkende onun için bazı zor kararlar vermek zorunda kalabiliyorsun. kendi rahatından önce onun sağlığı. sağlıklı olmadığını bile bile dünyaya getirmek tabiki herkesin kendi seçimi ama bu çocuğa bi ceza gibi geliyor bana. dediğim gibi anne - baba kararıdır herkes saygılı olmalı.