Merhaba arkadaşlar şu an 17 haftalık gebeyim. 11+6 da fetal dna testi yaptırdım.Sonuç muhtemel trizomi 3 geldi ama ultrasonda şu ana kadar olumsuz hiç bir şeye denk gelinmedi perinatolojiye de gittim amniyosentez önerdi yarın olucam. Başına böyle bir şey gelen varsa paylaşabilir mi sonuç nasıl geldi.